Acte infiintare SRL
Documentele pe care trebuie sa ni le puneti la dispozitie pentru inregistrarea societatii cu raspundere limitata – SRL sunt:
– cartea de identitate/pasaport a asociatului/asociatilor si cartea de identitate/pasaport a administratorului
– dovada sediului social (actul de proprietate al spatiului unde doriti stabilirea sediului social pentru a va putea redacta contractul de comodat/contractul de inchiriere). In cazul in care nu dispuneti de un spatiu pentru stabilirea sediului social, compania noastra va poate pune la dispozitie o adresa pentru gazduirea temporara a sediului social (gazduire sediu social pentru o perioada de 6 luni – 675 Lei; gazduire sediu social pentru o perioada de 1 an – 900 de Lei). Astfel scapati de durerile de cap cauzate de necesitatea obtinerii semnaturilor vecinilor cat si a acordului Asociatiei de Proprietari. – acordul vecinilor si al Asociatiei de proprietari (download formular) in cazul gazduirii sediului social la o locatie intr-un apartament
– specimen de semnatura dat in fata Notarului Public. Exista Notar Public in ceeasi locatie cu birou nostru.
De redactarea tuturor documentelor si de obtinerea actelor necesare intocmirii dosarului pentru inregistrarea societatii la Registrul Comertului, inclusiv de rezervarea de denumire, ne vom ocupa noi.